Перегляд одного допису
Старий 30.01.2009, 21:12   #100
AXIC
 
Реєстрація: 31.07.2008
Звідки Ви: Ив.-Франкковск. Производство кормушек АХС.
Дописи: 677
Сказал(а) спасибо: 90
Поблагодарили 379 раз(а) в 135 сообщениях
Цитата:
Допис від VIVA Переглянути допис
А вот у меня практика дала совсем противоположные результаты. Пришлось покупать новый шнур и предохраняться резинкой
При закліпсованому шнурі тактика закидування повинна бути правильна і тоді ні шнур ні кліпса не пошкоджується. Якщо ви закидуєте на певну відстань, наприклад на 40 м. то ваша рука вже привикає до певної швидкості розгону бланку, сили яку прикладаєте, тай візуально ви якби бачите (+ -) точку на воді куди закидуєте. Тому правильним є закид коли бланк є продовженням шнура, що зменшує тертя другого по кольцам і дає максимально дальний закид. Але у нас шнур в кліпсі тому ми при підльоті кормушки до точки ставимо бланк в вертикальне положення, або навіть заводимо трохи позад себе. Коли шнур розмотується і доходить до закліпсованого місця то ви відчуваєте удар в руку і подаєте бланк вперед. Сам бланк в вертикальному положенні погасить польот кормушки плюс плавна подача бланку вперед не дасть порвати шнур. Звичайно якщо шнур закліпсований на 40м. а ви приложите зусилля як при закиді на 80м. то ні бланк ні плавність ваших рухів непоможе.
AXIC зараз поза форумом