Перегляд одного допису
Старий 12.06.2014, 15:23   #160
Ars
 
Реєстрація: 30.11.2010
Звідки Ви: Вышгород
Дописи: 22
Сказал(а) спасибо: 2
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Цитата:
Допис від iva Переглянути допис
Звичайний ехолот покаже лише глибину. А будь яке підвищення на дні може бути і барханом/корчем/покришкою/. Структурсканер може б і допоміг. Але все буде залежати від дна, якщо муляка, то міг і притонути. Які там умови я не знаю, тому рекомендації загальні.
В таких питаннях дуже важлива точна прив’язка до місця. Точка в gps добре, з берега – складніше.
На кінцевий результат таких робіт впливає дуже багато факторів.
Я знаю особисто один випадок, коли хлопці шукали мотор кілька днів, і так і не найшли. Це було восени на газопроводі (нижче Канева). Із плюсів: пісок і прозорість, із мінусів: глибина, відсутність точної прив’язки і течія. Може б знайшли, але течія та пісок зробили свою справу.

Якщо водолази згодилися і готові провести роботи і ціна прийнятна для Вас, раджу співпрацювати з ними. Більше того, довго на затримці не попірнаєте (без підготовки та спорядження) + один невірний на дні і клуби муляки гарантовано. По мутній воді робота може тривати безкінечно.
Спрбував вчора ввечері Lowrance 5 ДСІ - але на веслах працюе як звичайнйний глубиномір - та ми ще з кумом потихеньку "мацали" .. спробую як в інструкції 5-6 км ( але чи зможу на веслах так) - тоді повинна картинка обїемна бути. З приємного глибина десь 5 м в тому місці . максимальна глибина в канали 7,2 м . Кидали "якор" ставили маяки- начебто пісок не мул... може з ким домовлюсь лодкою з мотором ще пошукати... може хто з хантерів зможе спробу зробити зануру ...
Ars зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Filin (04.04.2015)